Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Crowdfunding a jeho potenciál v EU a ČR
Dvořáková, Pavla
Diplomová práce se zabývá vývojem a potenciálem crowdfundingu v Evropské Unii a České republice. Práce zkoumá strukturu kampaní zveřejněných na dvou crowdfundingových portálech – Kickstarter a HitHit. Hlavní částí je vypracování logitového modelu, jehož výsledkem je zhodnocení faktorů, které ovlivňují úspěšnost kampaní. Mezi zkoumané faktory lze zařadit počet podporovatelů, kategorii, do které je daná kampaň zařazena či cílovou částku. Hlavním cílem práce je zhodnocení potenciálu crowdfundingu v České republice a Evropské unii. Práce se dále zabývá zhodnocením úspěšných crowdfundingových kampaní. V závěru práce jsou zhodnoceny faktory úspěšnosti, mezi které patří například kategorie tanec nebo projekty pocházející od iniciátorů z Velké Británie. Diskutována jsou taktéž rizika, která jsou s tímto typem financování spojena a mohou ohrozit budoucí vývoj crowdfundingu v Evropské unii, jako je Brexit.
Crowdfunding jako způsob úspěšného financování projektu
Krejčů, Dominika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá crowdfundingovými kampaněmi z hlediska struktury a důležitých prvků úspěšných crowdfundingových projektů. Cílem práce je vytvořit soustavu doporučení pro navržení úspěšného crowdfundingového projektu. K dosažení tohoto cíle je využita metoda binární logistické regresní analýzy, pomocí které zjišťuji vliv využití úvodního videa, počtu aktualizací v průběhu trvání projektu, počtu obrázků, počtu slov v popisu projektu, doby trvání projektu a kategorie projektu na pravděpodobnost úspěchu kampaně. V první části práce je popsán pojem crowdfunding včetně historického kontextu, jeho obchodní modely, typologie projektů, vybrané platformy a princip jejich fungování, vybrané úspěšné kampaně a jejich struktura. V analytické části se zabývám vlivem jednotlivých výše zmíněných proměnných na pravděpodobnost úspěchu.
An analysis of crowdfunding in the Czech Republic, the Slovak Republic and the United States in the example of comparing similar types of campaigns.
Slúka, Aleš ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Zimmermann, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice crowdfundingu, relativně novému způsobu financovaní s použitím moderních technologií. Dále se zaobírá motivací investorů a autorů crowdfundingových projektů k jeho využití, porovnáním průběhu konkrétních podobných kampaní ve vybraných státech a jeho vlivu na celkovou úspěšnost kampaně. Teoretická část práce definuje crowdfunding, jeho typy, vlastnosti a technologické prostředí, ve kterém v současnosti působí. Dále popisuje vybrané crowdfundingové platformy a jejich specifikace, které mají podstatný vliv na strukturu zákazníků a investorů. Praktická část bakalářské práce se zaobírá porovnáním odměnového crowdfundingu v České republice, Slovenské republice a v USA. Výzkum proběhl na základě statistické analýzy autorem sesbíraných dat a dotazníku, který byl zaměřený na zjištění informovanosti veřejnosti v tuzemských podmínkách o crowdfundingu. Závěr práce je věnovaný formulaci poznatků získaných z empirické časti práce aplikovatelných pro lokální prostředí.
Analýza faktorů predikující úspěšnost / neúspěšnost crowdfundingové kampaně
Dang Dinh, Tu ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Andera, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá způsobem financování projektu za pomocí online peněžní sbírky - crowdfunding. Jedná se o moderní metodu financování, která na území České republiky zažívá v posledních letech velký rozkvět. V práci je představen samotný pojem crowdfunding, jeho rozčlenění na jednotlivé modely, dále se práce zabývá historií a možným příčinám vzniku takového to způsobu financování projektů. Abychom získali finanční prostředky tímto způsobem, je v prvé řadě nutné si vytvořit správnou crowdfundingovou kampaň. V praktické části jsou zanalyzovány odpovědi autorů celkem čtyř již proběhlých crowdfundingových kampaní a na základě jejich zkušeností s tímto druhem financování, jsou zde představeny faktory, jež mají za následek úspěšnost / neúspěšnost kampaně.
Zvyšování efektivnosti crowdfundingových kampaní
Kalaš, Robert ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat kampaně hromadného financování z platformy Kickstarter, a přispět k zefektivnění výkonnosti, neboť většina kampaní je neúspěšných. V teoretické části se zaměřují na vymezení pojmu crowdfunding a představuji celé odvětví hromadného financování ve srovnání s typickými formami financování nových podnikatelských nápadů. Naopak v empirické části metodou porovnání se zaměřuji kampaně ze dvou geografických lokací a různých odvětví. Faktory které ovlivňují úspěšnost kampaní jsou analyzovány a vzor, který by vedl k zvýšení úspěšnosti je hledán. Cíl diplomové práce byl naplněn tím, že byly nalazeny vzory, které mají vliv na úspěšnost a při jejich dodržení se úspěsnost kampaní zvýší.
Analýza faktorů úspěšnosti crowdfundingové kampaně v oblasti IT
Skramuský, Michal ; Vencovský, Filip (vedoucí práce) ; Šperková, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá faktory úspěšnosti crowdfundingu v oblasti IT. Cílem této práce je nalezení těchto faktorů a jejich ověření. Teoretická část popisuje crowdfunding a internetový portál Kickstarter, na kterém se provozují crowdfundingové kampaně. Jsou zde vysvětleny klíčové pojmy Kickstarteru, popsána jeho historie a pravidla. V této části je také vysvětleno, kdo může využívat služeb Kickstarteru. Dále se v této kapitole popisuje proč je vybráno právě herní odvětví k analýze a jaká je jeho důležitost v crowdfundingu. Prostor je zde věnován zahraničním a českým alternativám ke Kickstarteru. V další části jsou navrhnuty možné faktory úspěšnosti, a jak se ověřují. Je zde popsána statistická metoda testování těchto faktorů. V praktické části je zhotoveno analytické zhodnocení úspěšných a neúspěšných kampaní. Poté jsou provedeny statistické testy k zjištění závislosti faktorů na úspěšnosti kampaně. Cíl analytického zhodnocení a testů bylo zjistit faktory úspěšnosti. Jako nejdůležitějším možným faktorem úspěšnosti byla shledána velká míra aktivity na sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.